Kadra

trenerzy 2b active fitness

Jarek Łączka

Jarek w 2b Active Fitness pracuje jako trener personalny, instruktor Indoorwalking oraz instruktor zajęć fitness – prowadzi Deep Work, pilates, fitball, 2b pump, płaski brzuch. Pełni również funkcję lidera głównego flooru.
Z wykształcenia jest psychologiem. Jednak po przebyciu licznych szkoleń postanowił zaangażować się w branżę fitness. Może pochwalić się dyplomami ukończenia wielu kursów, m.in.:

  • kurs trenera personalnego – Proffesional Personal Trainer
  • DeepWork®
  • metoda Pilates I i II stopień
  • metoda Pilates-Core – zdrowy kręgosłup oraz praca po porodzie
  • Seminarium Szkoleniowe – metoda Pilates pozycja stojąca
  • praca z seniorami
  • kurs instruktora Indoorwalking
  • PFI Zdrowy Kręgosłup

W treningu personalnym specjalizuje się w pracy z ciężarem własnego ciała, treningu funkcjonalnym, nastawionym na redukcję tkanki tłuszczowej i modelowaniu sylwetki.
Krąg zainteresowań Jarka jest znacznie szerszy. Posiada patent żeglarza jachtowego, patent nurka PADI Open Water Diver oraz ukończył kurs wspinaczki skałkowej. Ten ostatni pomaga mu znacząco w realizowaniu pasji, która króluje nad wszystkimi pozostałymi zainteresowaniami – zamiłowaniem do dalekich podróży (głównie Ameryka Łacińska) oraz odkrywania i poznawania zwyczajów i kultury tamtejszych mieszkańców.
Lista jego sukcesów jest bardzo długa zaczynając od niezliczonej ilości artykułów, wywiadów, audycji i prelekcji o tematyce górskiej kończąc na współautorstwie książki „Atlas gór świata”. Jednak to z czego cieszy się najbardziej, to wyprawy wysokogórskie w nieznane zakątki Andów, które sam organizował oraz zdobycie kilkunastu pięcio- i sześciotysięcznych szczytów, z najważniejszym wejściem na szczyt Ampato dawną drogą Inków i samodzielne dotarcie do źródeł Amazonki.
Motto, które towarzyszy Jarkowi to „Jeśli nie jest łatwo, to znaczy, że jest warto!”


trenerzy 2b active fitness

Kasia Budny

Kasia w 2b Active Fitness jest instruktorką siłowni oraz fitness. Uwielbia pracę z ludźmi! Pod jej okiem możecie wziąć udział w zajęciach: Step, 2b Jump, 2b Flex, 2b Pump, Motion Cage, Fat Burning. Pełni również funkcje lidera zajęć grupowych.
Niektóre z wielu kompetencji Kasi:

  • absolwentka AWF w Poznaniu,
  • magister rehabilitacji,
  • instruktor fitness i aqua fitness
  • masażysta.

Kasia specjalizuje się w treningu po wszelkiego rodzaju urazach oraz w treningu funkcjonalnym. Chętnie pomaga naszym klubowiczom wrócić do pełnej sprawności fizycznej.
Swój wolny czas uwielbia spędzać czytając dobrą książkę lub na pieszych wędrówkach w górach. Góry odwiedza również zimą z pełnym ekwipunkiem narciarskim.
Jej największy sukces? Niewątpliwie otrzymanie dyplomu APF Instructor, który jest największym wyróżnieniem w polskim fitnessie oraz wejście na wulkan Pichu Pichu w Południowym Peru na wysokość 5 tys. m.n.p.m.
Jej życiowa dewiza to: „Profesjonalizm przede wszystkim.”


trenerzy 2b active fitness

Katarzyna Sklepik

Kasia pracuje w 2b Active Fitness jako trener personalny oraz instruktor grupowych treningów funkcjonalnych. Specjalizuje się w treningu siłowym ukierunkowanym na kobiety.
Kasia jest absolwentką AWF w Poznaniu na kierunku Fizjoterapia w Sporcie. Ukończyła również Studium Medyczne o kierunku technik masażysta oraz szkolenie z zakresu Kinesiology Taping.
W ramach rozwoju własnego bierze udział w licznych seminariach i szkoleniach z zakresu kulturystyki i fitness.
Największym sportowym sukcesem Kasi jest udział w Debiutach w Kulturystyce i Fitness „Fit Festiwal 2016” w kategorii Bikini Fitness.
Jej motto brzmi: „Nigdy nie wmawiaj sobię, że nie dasz rady, bo wiara w siebie to połowa sukcesu.”


trenerzy 2b active fitness

Dorota Ledworowska

Instruktorka fitness, trenerka personalna i tancerka. Studentka AWF o kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej. Od dziecka związana ze sportem oraz tańcem.
Doświadczenie zdobyła prowadząc zajęcia w wielu klubach fitness. Specjalizuje się w treningu kobiet i udowadnia im, że ćwiczenia na siłowni to podstawa do modelowania własnej sylwetki. Pasjonatka aktywnego stylu życia i zdrowego odżywiania. Stale pogłębiająca swoją wiedzę na licznych szkoleniach, konwencjach i warsztatach.
Ukończone kursy:

  • Instruktor Fitness Progress
  • Personal Trainer ProFi Fitness

trenerzy 2b active fitness

Aneta Ubysz

Aneta w 2b Active Fitness pracuje jako instruktor zajęć fitness. Pełni również funkcje lidera zajęć dla dzieci. Prowadzi klasy tj.: Antycelulit, Płaski brzuch, Dance, 2b Zumb, Step Basic oraz Hip-Hop dla dzieci. Magister pedagogiki z wychowaniem fizycznym i zdrowotnym ukończony na Uniwersytecie Łódzkim, dyplomowany instruktor i choreograf tańca współczesnego. Naukę konturowała na studiach podyplomowych AWF Poznań, kierunek manager sportu oraz AWF Gdańsk, kierunek dietetyka w sporcie.
Instruktorka Rekreacji Ruchowej i Aerobiku, swój warsztat poszerza na licznych konwencjach i szkoleniach. Może pochwalić się dyplomami ukończenia kursów w Ifaa, Profi Fitness School, Euro Fitness School. W 2011 roku ukończyła kurs fitness licencji A.
Bez zastanowienia mówi, że jej największą pasją jest taniec. Początkowo sama zdobywała liczne wyróżnienia na konkursach tanecznych co kontynuowała jako choreograf, prowadząc grupy taneczne. Jej największym sukcesem jest fakt, że udaje jej się realizować swoje marzenia.
Jej życiowa dewiza to: „Być zawsze szczęśliwym!”


trenerzy 2b active fitness

Bartosz Kuzemko

Ze sportem związany od najmłodszych lat. Od 2004 roku przez około 10 lat nieprzerwanie reprezentant kraju w Karate Shotokan/WKF, multimedalista Mistrzostw Polski oraz Mistrzostwa Świata i Europy w Karate.
Swoją wiedzą i doświadczeniem zdobytym w sztukach walki stara się zarażać klientów podczas zajęć grupowych oraz prowadzonych przez niego treningów personalnych. Zafascynowany treningiem funkcjonalnym oraz kalisteniką opiera swoje treningi głównie o ćwiczenia wielostawowe, z wykorzystaniem masy ciała. Treningi z Bartkiem to nie tylko ciężka praca, ale też dużo śmiechu i dobra zabawa.

Motto: „Masz wybór – możesz użyć ręcznika, by położyć się na nim, albo by otrzeć pot z twarzy /albo/ I can. I will. End of story.”


trenerzy 2b active fitness

Szymon Meller

Szymon jest trenerem personalnym, instruktorem sportu o specjalności kulturystyka, instruktorem fitness oraz dietetykiem sportowym.
Ze sportem związany jest od najmłodszych lat. Początkowo odnosząc sukcesy w skateboardingu, szukając nowych inspiracji zaczął trenować mieszane sztuki walki bazując na kickboxingu oraz judo.

Posiadając doskonałą sprawność fizyczną postanowił zadbać o sylwetkę i w pełni poświęcił się kulturystyce. Do dzisiejszego dnia zaraza wszystkich pozytywną energia oraz pomaga swoim podopiecznym osiągać zamierzone cele.

Jako trener spełnia się w 100% i zawsze można liczyć na jego fachową pomoc.Jego motto to: „Możesz być kim chcesz, nie ma rzeczy niemożliwych”.


trenerzy 2b active fitness

Hubert Lotta

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z MMA? Chcesz poznać podstawy takich sztuk walki jak boks, kickboxing, bjj i zapasy? Zapraszamy do treningów z zawodnikiem ANKOS MMA – Hubertem.

Hubert od dzieciństwa trenuje sztuki walki. Mimo młodego wieku ma na swoim koncie już wiele tytułów i medali, m.in.:

  • Mistrzostwo Wielkopolski w MMA,
  • złoty medal Mistrzostw Polski Juniorów MMA 2016,
  • złoty medal Pucharu Polski MMA 2017,
  • dwukrotny Puchar Polski w amatorskim MMA,
  • wiele medali Mistrzostw Polski w judo

Hubert posiada doświadczenie w prowadzeniu zarówno treningów grupowych jak i personalnych.


trenerzy 2b active fitness

Joanna Stojek

2B PUMP – trening z indywidualnie dobieranym obciążeniem w postaci sztang i hantli – w rytm energetycznej muzyki. Polega na użyciu swojej maksymalnej siły w interwałach czasowych i kilku powtórzeniach, na poszczególne partie ciała. Odpowiednio dobrany ciężar i prawidłowa technika powodują to, że ćwiczenia dodają siły, rzeźbią ciało, pomagają wyszczuplić sylwetkę, wypocić litry potu i wyzwolić masę endorfin.

ABT – ćwiczenia wzmacniające – głównie dolne partie ciała (pośladki, uda, brzuch) z dodatkiem ćwiczeń ujędrniających ramiona i klatkę piersiową. Efekty ćwiczeń ABT to nie tylko płaski brzuch, szczuplejsze uda i zgrabne pośladki. „Efekty uboczne” ćwiczeń na dolne partie ciała to także m.in. mniej widoczny cellulit i wyprostowana sylwetka. Wspaniała atmosfera zajęć motywuje do pracy nad własnym ciałem i emocjami, w połączeniu z odpowiednim odżywianiem zbudują nową, zdrową, lepszą wersję Ciebie.

Pytania? Zostaw numer. Oddzwonimy!